dimecres, 30 de gener del 2013

Dimarts 29, gener:

Abans de que el professor entrés a la classe, la majoria d'alumnes ja havíem tret el material necessàri per la classe (la tela de sac, la llana, la plantilla, els dibuixos i l'agulla). La sorpresa, però, no va ser com entrava el profe, sinó qui entrava. Doncs va venir la senyoreta Gemma en comptes del professor Gerard. Ell no haviapogut venri per el motiu que fós. Ja ens extranyava, perquè estava tardant més del normal ell. Ella només ens va anunciar el missatge del professor. I era el següent: "Segiu els passos del 3 al 5". Es referia els del document del projecte de la làmpada. Jo ja ho tenia imprès per si un cas, i em va resultar, perquè vaig mirar-m'ho amb els altres companys i quan ens van quedar clars tot els passsos, va ser quan ens vam possar a treballar. Abans, però, la senyoreta també va comentar que li devíem (al professor Gerard), un treball (el del tissatge amb llana). I ho vam recollir. Tornant de cara al projecte d'aquell mateix dia: Primer vaig començar marcant amb una retulador, amb l'ajuda de la plantilla, les 4 pantalles en la tela de sac. Això no ens va requerir massa esforç. Llavors vaig tallar una de les pantalles i li vaig calcar a la vegada que centrant-lo, un dels dibuixos (el avió) que llavors havíem de "colorejar" amb llana, com deia el professor. Tot d'una, la senyoreta va dir-nos que ja era la hora de marxar, però no vam sortir tots de cop aquesta vegada, sinó que vam sortir per taules. Viag quedar molt satisfeta del que vaig fer en aquella classe, tot i així encara em quedava bastant i era pel pròxim dimarts 5 de febrer.

Aquí estan els quatre dibuxos per la plantilla que havíem de calcar i "colorejar" amb llana:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada