dilluns, 6 de maig del 2013

Divendres 3, maig:

Per avui els únics deures eran portar el pòrtatil, els apunts i el crocodile clips. Amb això jo només esperava una cosa: alguna prova escrita!!!. De fet, així ha sigut, més o menys. Hem realitzat una espècie de prova de que hem fet durant totwes aquestes classes de tecnologia sense comptar el dia d'avui. No ha sigut un examen de teoria, per això no ens ha contat nota. Quan el professor ha entrat a la classe tenia tot el material necessari damunt la taula. Llavors ens ha dit que col·loquéssim les taules en forma d'examen. Ja estava tot dit... Ho hem fet i també hem posat carpetes i diccionaris com a separadors entre les parelles de cada taula. Un cop hem acabat de fer aquest moviment, ens ha repartit els fulls de la prova. Era 1 per davant i darrera i 1 altre per davant. Quan tothom s'ha calmat més, ens ha començat a explicar el seu contingut i que havíem de fer. Ens ha dit que simplement er aun recordatori de les classes de tecnologia, perquè si no sabem que hem fet cada classe, no anem bé... Això és el que ell ens ha dit. I l'havíem de fer bé. Aquí em possat a prova el nostre blog, ja que si és un de bo, sabríem fer perfectament el examen. El profe ens ha dit que ell ha contat per sobre que haviem fet 7 setmanes, més o menys, potser no eren 7. Per tan podíem fer-ne més o menys. Però jo ho he contat gràcies a l'agenda i al blog i efectivament, eren 7. Ens ha dit això per despistar-nos segurament...També jugaven un paper important els apunts de cada dia. A l'examen també preguntava quins dies em anat al taller i què hem fet cada un d'ells... Què hem fet de la làmpada, quantes peces ens queden... A l'apartat final es parlava de què tenim fet de moment de la memòria i si hem fet algun treball extra, optatiu... També preguntava quina era la última entrada que havíem fet en el nostre blog. I que la copièssim, cosa que era impossible a causa del reduit espai. Si la podies copiar és que era massa curta i per tan dolenta. Tot això a mi m'ha ajudat a recordar per tenir.ho més fresc. Aquest és un treball extra que jo vaig fer:




Aquí està el meu examen:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada