dimarts, 30 d’abril del 2013

Divendres 26, abril:


Dimarts 28 de maig--> Prova escrita puntuable sobre l'electricitat (P.E.P.).
Divendres 31 de maig (grup 2, jo) o Divendres 7 de juny (grup 1)--> Làmpada acabada i memòria escrita.
Dimarts 11 de juny (grup 2, jo) o Divendres 14 de juny (grup 1)--> Exposició làmpada
La setmana següent no farem ni tecno ni taller ni ninguna matèria, sinó que estarem fent: el crèdit de síntesi! (un llarg treball d'una setmana en que posem en pràctica totes les materies).
És una barbaritat de treball en molt poc temps! Ja que ens queden 4 classes de teoria i de taller: 2 classes (grup 2, jo) o 3 classes (grup 1). El profe ens va explicar que la nota de la làmpada constava de diversos punts: que estigués ben feta i obiament que funcionés, l'exposició sobre aquesta, i la seva memòria. També contava el treball al taller juntament amb l'actitud. Trobo molt difícil poder tenir enllestida la làmpada pel dia que toca, doncs només em queden 2 hores i és impossible. Sí que la tindré acabada per l'exposició, això sí. Que suspengui el primer punt no vol dir res, ja que també ho puc compensar fent les altres coses super bé, el màxim de bé que pugui. Per exemple: crec que si m'ho proposo puc fer una memòria escrita molt bona, ja que en tinc força pràctica. És molt laboriosa, però com jo soc treballadora i no em rendeixo quan quelcom em surt malament, la podré fer i molt bé. Consta del llistat d'eines i de materials, del diagrama de fluix... El meu treball al taller crec que ha estat exemplar, doncs no he desaprofitat cap minut al taller, m'ho he prés molt en serio, a vegades potser he estat massa agobiada del normal. He tingut una actitud positiva i activista, emprenadora i amb ganes de aprendre coses noves. El treball en grup ha estat fenomenal, molt coordinat, ens hem ajudat mutuament moltíssim. Tot i així, si volíem pujar nota d'algun trimestre que no fos el tercer, podíem enviar-li un correu al profe preguntan-li que podíem fer per aconsegur-ho i ell ens respondria amb un altre correu dient-nos-ho, com si fos una recomanacio personalitzada. Quan el professor ha finalitzat el seu discurs, ens ha explicat ràpidament els deures que proposava pel pròxim dia: Hem de descarregar-nos un programa anomenat "Crocodile Clips", l'enllaç està penjat al moodle (curs tecnologia 2n). Serveix per simular circuits elèctrics de tot tipus. Nosaltres hem de fer-ne dos en concret, els quals ha dibuixat a la pissarra el profe. I hem de respondre 3 preguntes: "Quina es la intensitat del circuit?", "Quants volts deixen anar els electrons quan passen per la bombeta 1?" i "Quan volts deixen anar els electrons quan passen per la bombeta 2?" Per fer això el professor ens va comentar que l'aparell que mesura els volts es dir voltímetre i el que mesura els ampers (per averiguar la intensitat), es diu amperímetre.

Avui havíem de desdoblar, però no ha estat així, sinó que hem fet una classe normal i corrent. Tot ha estat degut al projecte que estem fent: "Soc cos", el nostre tema tracata sobre els cànons de bellesa (com han anat evolucionant al llarg del temps). El gran inconvenient és perdre classes, no ens convé, com diu el profe, i té rao. Tornant al dia d'avui... El professor ha entrar amb presses i ha començat a escriure a la pissara, una mena de calendaris. Jo tenia ja la llibreta i un llapis sobre la taula feia molt. Allò que ell apuntava era per explicar-nos quants dies ens quedaven de tecno i taller i el que faríem durant aquells dies. Amb l'ajuda de l'agenda, ens hem apuntat diverses dates d'entrga de treballs que ens ha dit el professor:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada