diumenge, 2 de juny del 2013

Divendres 31, maig:

Aquesta ha estat l'última sessió de taller. Molts alumnes han portat el material de la làmpada per seguir construint-la allà mateix. Jo però, he preferit avançar la memòria escrita, ja que la he pogut comentar amb la resta del grup. He pensat que seria millor que acabés la làmpada a casa, amb més tranquil·litat. Així ho he fet. Primer he modificat una mica la portada que ja tenia feta. Després he continuat amb el pla de treball, que és una part força laboriosa del projecte, i la tenia simplement feta. M'he passat gairebé tota l'hora en aquest aspecte, tot comentant amb els meus companys el que anava fent, per si podia millor quelcom o canviar-ho... També he fet els objectius, n'he fet 9. Llavors quan ja faltava poc de classe he fet el títol de cada una de les coses que ha d'incluir el meu projecte: introducció, objectius, pla de treball, material gràfic, diagrama de flux, valoració, propostes de millor, procés... He acabat, doncs, l'estructura del meu treball escrit. Tot i que he avançat força feina, hem falta moltes coses per fer. Jo, definitivament, entregaré la memòria a mà. És a dir, ho faré a ordinador però ho imprimiré i li donaré el divendres que ve en un fàstener, ben presentat. Li trobo més beneficis a aquesta opció. Primer de tot, no et cal anar a una fotocopisteria per fotocopiar el diagrama de flux, una cosa bastant molesta. També em sento més segura a la hora d'entregar-ho, perquè consta que l'he entregat, en canvi amb l'ordinador pot passar qualsevol cosa... I a més, no l'has de reduir el format perquè no el puguis penjar en el moodle. En deifnitiva, trobo que és més fàcil i sobretot, més pràctic. L'únic inconvenient que es pot trobar és que he de gastar molta tinta al imprimir-ho, però bé, per bon motiu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada